27 Ocak 2012 Cuma

sephoralove

Sephora uzun zamandır alışveriş yaptığım bir marka. Ancak bu kadar yoğun olarak (ojesinden rujuna, duş jelinden dudak kalemine kadar) hiç alışveriş yapmamıştım. Aşağıda göreceğiniz ürünler 3 ayrı Sephora alışverişimden aldıklarım. Bazıları indirim ganimeti bazıları ise normal fiyatından alındı. Ürünler arasında daha önce hiç kullanmadığım parçalar da var. Kullandıkça hepsi hakkındaki olumlu - olumsuz görüşlerimi belirteceğim.


1- Lemon meringue body wash: Limon kreması aromalı duş jeli, limonlu cheesecake kokusuna kanıp anneme ve kendime olmak üzere iki tane aldım, fiyatının da bu alışverişe etkisi çok tabi ki.
2- Icy mint body lotion: Buz mentollü vücut losyonu, vücut losyonum olmasına rağmen sıradaki ürün olsun diye kokusunu beğenip aldım.
3- Blackberry red currant body butter: Kırmızı böğürtlenli, kuş üzümlü vücut balmı, kokusu güzel, performansını ancak denedikten sonra değerlendirebilirim.
4- Golden sparkle body oil: Parlaklık verici vücut yağı, yaz akşamları kullanmak için aldım, normalde parlak ürünleri sevmem ancak bu ürünün bıraktığı parlaklık simli gibi değil, ışıltı şeklinde.


1- Grab'n go brush: Çift yönlü yüz ve göz fırçası, kıllarının rengine aşık olup indirimde kaptığım bir fırça, daha denemedim, memnum kalıcağıma eminim.
2- Anti-bacterial gel clean hands: Antibakteriyel el temizleme jeli, el yıkama hastalığı olan ben için "at çantaya" ürünü olsun diye aldım, şimdiye kadar kullandığım diğer markalardan memnun kalmamıştım.
3- Yüz yıkama fırçası: Kılları istediğim yumuşaklıkta, indirimde olmasa muhtemelen almazdım, şimdiki fırçam eskidiği anda kullanıma başlayacağım.
4- Cuticle pusher and cutter: Dünyanın en şeker çantalı cımbızı, performansını ise kullanmadan bilemeyeceğim.


1- Starter Kit French Manicure: French manikür için başlangıç kiti, içerisinde üç adet oje (natürel, beyaz, şeffaf), 50 stensil, 1 adet iki yönlü tırnak eti itici, 1 adet kağıt törpü, 1 adet çok yönlü törpü var. Fiyatı çok uygun olmasa sanırım almazdım, ancak aldığıma hiç pişman değilim. Uygulama sonrasında da kitin içerisindekilerin fotoğraflarıyla birlikte bir post yapmayı planlıyorum.
2- Glitter Eyes: Parlak göz makyajı paleti, içerisinde göz kalemi, 2 ayrı renk far, rimel, simli düz uçlu maskara var. Normalde çok ağır makyaj yapmamama rağmen böyle kitleri çok seviyorum. Özel günler için benim makyaj kurtarıcım oluyorlar. Uygulama sonrası detaylı fotoğrafları paylaşmayı düşünüyorum.


Sparkling nail polish: Parlak ojelerim, gördüğünüz gibi farkında olmayıp iki ayrı günde iki aynı yeşil ojeden almışım, 8ne kadar bilinçli bir alışveriş delisi olduğum buradan belli) ama onun da gönlü kalmasın diye fotoğraftan çıkartmadım. Aldığım sırada, 3 oje alımında ekstra %30 indirim vardı. Bildiğimiz ojelere kıyasla fırçaları daha kalın. Şişedeki renk ve sürüm sonrasındaki renk farkı çok az. Ojelerin isimlerine ise bayıldım. Soldan sağa sırasıyla:
1- My first date / 61
2- Girls want tenderness / 81
3- Lime coctail / L37
4- Lime coctail / L37
5- Vintage sweater / L15
6- Full moon party / 84
7- Leather boots / 51


Mineral Foundation Compact: Geldik benim emektar fondötenime. İndirime girmeyen Sephora ürünlerinden olan bu fondöten hem pudrasız hem de parabensiz. Eski fondötenim de aynı seridendi ancak bu sefer bir ton açığını aldım. İçerisindeki uygulama yastığı gece ve gündüz uygulamaları için iki ayrı yüzeye sahip. Çok ama çok memnun olduğum bir ürün.


Blush me: Daha önce Sephora allığını denemememe rağmen fondötenimle aynı zamanda rengini beğendiğim için aldım. Yine indirime girmeyen ancak uygun fiyatlı ürünlerden.


Loose powder foundation: İndirime kanıp günlük kullanım için aldığım mineral bazlı bir fondöten daha. İlk defa bu sabah çok kalın fırçamla birlikte kullandım ve çok memnun kaldım. Daha sonra fırçamı kaldıracakken elimden düşürüp alt kısmını çatlattım ama neyse.


Fred Farrugia Semi Matte Lipstick ve Matte Lip Powder: Fiyatına kandığım ve fırçayla ruj sürmeyi sevdiğim için aldığım bir ürün. Aslında ben daha pembe bir tonunu beğenmeme rağmen satıcı bu rengi o kadar çok övdü ki fikrimi değiştirip turuncu tonlarında olan ikiliyi aldım.


Sephora farlarım: İnanılmaz uygun fiyatlı ve güzel isimli 3 Sephora ürünü daha. Özellikle en açık rengi favorim. Günlük kullanım için de uygun.
1- Hawaiian beach / 52
2- My latest fantasy / 84
3- Red wine / 31



Nectar Shine Hydrating Care Lipgloss: Renkleri birbirne yakın gibi gözükse de farklı iki lipgloss. İlk fotoğraftaki "raspberry shine", ikincisi ise "cherry shine". Tam yemelik.


Long-lasting eye liner: Kristal renkli eye liner annem için. Bakalım beğenecek mi?


Flashy liner waterproof eye pencil: Rengi "flashy pink". Fiyatına kanıp aldığım ürün, kullandıktan sonra memnuniyet derecemi belirteceğim.


Eyes pencil: Lila renkli bu göz kalemini kalın olduğu için aldım. İncelere göre çok daha rahat kullanıyorum ve kullanışlı buluyorum. Fiyatı yine çok uygun.


Atomic Volume Ultra Black Mascara: İlk defa Sephora marka maskara kullanacağım. İndirime girmeyen bu yeni ürünü alışveriş öncesi uygulattığımda çok memnun kaldım. Fiyatı çok uygun değil, ancak maskara benim için en önemli makyaj malzemelerimden, bu yüzden kararsız kalmadan aldım.


Immediate French Manicure Effect: Çift taraflı bu oje kolay French uygulaması için. Fiyatı çok uygundu. Ancak bildiğimiz French'teki gibi bu uygulamada tırnağımızın uç kısmına beyaz oje sürmüyoruz. Benim tırnaklarım beyaz uzadığı için memnun kaldım.


Scented Spray: Harika hindistan cevizi kokulu parfümler. Elbette indirimden.


Light Touch Highlighter: Fiyatını görünce kalan son 3 taneyi de aldığım gözaltı kapatıcılarım. Bugün ilk defa kullandığım ve memnun kaldığım bir ürün. Günlük kullanım için yeterli.


Lasting and Perfecting Correcteur: İndirime girmeyen esas gözaltı kapatıcım ise budur. Tam performansı ancak bu kapatıcı ile elde edebiliyorum.


Lipliner: "Plum" ve "Raspberry" olarak iki ayrı rengini aldığım dudak kalemlerim. Şimdiye kadar hiç dudak kalemi kullanmamama rağmen bunların fırçalı ters uçları sayesinde çizgiyi dudağa yaymak mümkün oluyor.


Genel olarak özellikle kış mevsiminde kuruyan bir cildim var. Paraben ve benzeri katkı maddeleri içermeyen bu nemlendiricileri kullanmaya henüz başlamadım, son hızla evdeki nemlendiricilerimi bitirmeye çalışıyorum bu aralar. Ama bu iki üründen memnun kalacağıma eminim. Yine de görüşlerimi daha sonra belirteceğim.
1- Instant Depuffing Roll-on Gel: Göz altı nemlendiricim.
2- Flawless Moisturizing Lotion: Yüz nemlendiricim.


1- Shampooing: Yabanmersini aromalı bu şampuan indirimden harika kokusuna dayanılamayıp alınmıştır.
2- Hair Volume Conditioner: Hacim verici saç kremi, denedikten sonra performansını göreceğiz.
3- Hair Detox Shampooing: Kepek önleyici, nemlendiricili şampuan.
4- Hair Detox Spray: Kepek ve yağlanma önleyici detoks spreyi.


Jumbo Liner: Büyük boy gri göz kalemimin hikayesi diğer makyaj malzemelerime göre biraz farklı. Dün akşam yaptığım Sephora alışverişimde mor renkli (yukarıda lilasını gördüğünüz) göz kaleminden almıştım. Ancak eve geldiğimde aldığım "Cherry Lipgloss"la birlikte torbamda olmadıklarını gördüm. Bugün tekrar Sephora'ya uğradığımda hemen beni hatırlayıp özür dilediler çünkü ben çıktıktan sonra ürünlerin kasanın önünde olduklarını fark etmişler. "Cherry Lipgloss"u geri almakta hiçbir sorun yaşamadım çünkü aynı renkten rafta vardı. Ancak son kalan mor renkli göz kaleminin benim olduğunu bilmeyen bir başka görevli, kalemi bir başkasına satmış. Beni mağdur etmemek adına, çok uygun fiyatlı olan o kalem yerine, sezondan bana renk seçme hakkı vererek istediğim Jumbo kalemi alabileceğimi söylediler. Bunun üzerine ben de mor gibi kısıtlı bir renk yerine her an kullanabileceğim griyi seçtim.


Siyah fiyonklu kadife taç: Ve son olarak kasanın önünde annemin gördüğü ve bana zorla aldırttığı Minnie Mouse fiyonguna benzer harika taçım. Annem çok yakıştığını söyledi ama daha takmadım, oldukça gösterişli ve kaliteli olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.

Son 1 ay içerisinde farklı zamanlarda yaptığım Sephora alışverişim bu şekildedir. Şimdiki amacım evdeki tüm makyaj temizleme ürünlerimi bitirip (tonik, süt, göz makyaj temizleyicisi vs.) tüm temizleme ürünlerimi Sephora'dan almak yönünde. Uzunca bir süre kozmetik alışverişi yapmayı düşünmüyorum. Ancak henüz sizlerle paylaşmadığım iki küçük yazım daha var. Sephora alışverişim kadar geniş yelpazeli olmasalar da bir tanesi The Body Shop alışverişimle ilgili, diğeri ise Flormar. En kısa zamanda o yazılarımı da tamamlayıp paylaşacağım. Sevgiler.



2 yorum:

  1. Glitter Eyes paletini o kadar çok merak ediyorumki keşki burda da olsaydı sephora indirimde alaydım bende ohh süreydim :D sadece gece değil hergün kullanırdım oyyyy yirim onu =)

    YanıtlaSil
  2. @Fluu Aslında benim pek alacağım yoktu ama indirim üstüne indirim dayanamadımmmm. Eğer istersen bir sonraki indirimde senin için bakar ve iletişime geçerim seninle. Ne dersin?

    YanıtlaSil

UA-29536253-1