2 Nisan 2012 Pazartesi

projectpanlove dört

Yine kısa bir süre geçmeden bir Project Pan ile karşınızdayım. Bu post ile birlikte bitirip atıığım ürün sayısı 40 oldu. Ki bence gayet iyi bir sayı. Tabi daha evde bitilmeyi bekleyen onlarca ürünü düşününce devede kulak gibi kalıyor ama bu gazla hepsini bitireceğimi umuyorum. İşte aşağıda son Project Pan ürünlerim:


1- She is cool deodorant: Nereden aldığımı hatırlamadığım annem ile birlikte kullanarak ha gayret diyerek bitirdiğimiz bir deodorant oldu. İkimizin ortak fikri de ürünün güzel koktuğu ancak ortalama düzeyde olduğu. Bir daha alır mıyım? Sanmıyorum.

2- Flormar Wet Wipes: Bu makyaj temizleme mendillerinden iki adet almıştım. Bir tanesi bitti, diğerini ise bitirmek üzereyim. Maalesef tek başına, krem eklemeden bana çok sert geldi bu mendiller. İstediğim performansı ancak Bebak Acı Badem Sütü ekledikten sonra alabildim. Bu sebeple bir daha almayı düşünmüyorum.

3- Avon Solutions Ageless Accolade Gündüz ve Gece Kremi: Bu nemlendirici annemindi. Yaşlanma karşıtı, gece ve gündüz olmak üzere iki ayrı bölümü olan kremden annem memnun kalmadı. Ürünün yarısından çoğu ise hala duruyordu. Geçen gün bir baktım annem elinde kremle geldi ve "Ben bunu kullanmayacağım al sen Project Pan'ına ekle sonra da atarsın." dedi. Ben de şimdi dediğini uyguluyorum. :) Bir daha almayı düşünmüyoruz.

4- Garnier Skin Naturals Nemlendirici Krem: Buradaki yazımda aldığımdan bahsettiğim bal özlü Garnier'i bitirdim. Kokusu ve yapısı iyi olsa da herhangi bir iyiliğini hissettiğimi söyleyemeyeceğim. Hatta bana biraz yağlı bile geldi denilebilir. Bir daha almayı düşünmüyorum.

5- Colgate Cooling Crystals Diş Macunu: Belli aralıklarla dönüp dönüp aldığım bir diş macunudur kendisi. Yine bir şişe bitirdim. Jel olduğu için seviyorum, şimdilik başka bir macun kullandığım için almayı düşünmüyorum.

6- Dove Therapy Isıya Karşı Koruyucu Saç Spreyi: Elimde iki şişe olan bu spreyden ilkini annemle birlikte bitirdik. Yapısı biraz ıslak olduğu için gazlı spreylerden daha farklı. Genel olarak memnun olduğum ancak sertliği çok da fazla olmayan bir ürün. Şimdi ikinci şişesini kullanıyorum.

7- Avon Advance Techniques Firm Hold Saç Spreyi: Bu ay bitirdiğim ikinci saç spreyi. Ancak bitene kadar ben de bittim. Ağız kısmı her kullanımdan sonra yapış yapış olduğu için temizlemek zorunda kaldım, temizlesem bile saçma sapan açılarla püskürmeye devam etti vs. İşin özeti hiç memnun kalmadım. Piyasada bu kadar çok seçenek varken bir daha da almayı düşünmüyorum.

8- Flormar Intensive Look Maskara: Yine memnun kalmadığım bir Flormar maskarası. Bırakın kıvırmayı dolgunlaştırmayı daha doğru dürüst kullanmadan kurudu gitti ve çöpü boyladı. Tabi ki almayacağım.

9- Avon Care Rich Moisture Glycerine El Kremi: Avon'un hemen herkeste olan el kremi. Benim için de orta düzeyde bir üründü. Seçenekler bolken bir daha almayı düşünmüyorum.

10- Avon Naturals Body Moisturising: Bir önceki Project Pan'ımda aynı ürünün bademlisini bitirdiğimden bahsetmiştim. Şimdi de lavantalısı bitti. Kokusu hoş ancak nemlendirmesi benim için yeterli olmayan bir ürün olarak bitirdim. Vücut sütü ve kremi stoğum o kadar bol ki, tekrar almayı düşünmüyorum.


Evdeki mevcut Avon ürünler stoğunu yavaş yavaş eritiyorum, bu yüzden biten ürünlerin büyük çoğunluğu hep Avon oluyor. Bu sefer 2 adet de Flormar ürün bitirmişim. Bir tane makyaj ürünü dışında ise yine makyaj eşyalarımın bitme sorunu var. :) Ayrıca genel olarak evdeki stoğun çokluğu ve memnun kalmamam sebepleriyle ürünlerin çoğunu tekrar almayacağım. Beşinci Project Pan'ıma ise başladım bile. Şimdiden 3 ürünüm olduğunu göz önüne alacak olursak çok ara vermeden yeni yazı gelecek demektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UA-29536253-1