30 Mart 2012 Cuma

projectpanlove üç

Evet yine bir Project Pan yazısı ile karşınızdayım. Yine biten 10 ürün çöpü boyladı. Ben de rahat ettim oohh... Ürünler 10'ar 10'ar bittikçe ben de yeni ürünlere yer açıldığı için çok seviniyorum.


1- Dove Invisible Dry: İndirimde olduğu için uygun bir fiyata çok beklentim olmadan aldığım bu deodoranta resmen bayıldım. Daha önce Nivea'nın beyaz leke karşıtı olan deodorantını kullanmış, çok da memnun kalmamıştım. O yüzden Dove'a karşı da ön yargılıydım. Ancak ürünü kullandıkça tüm ön yargılarım yıkıldı ve ürün beni çok memnun etti. Hatta indirim bitmeden gidip bir anneme bir de kendime yenilerini aldım. Bu arada kokusu da pamuksu ve çok güzel.

2- Duru Bal ve Sütlü Kremli Şampuan: Misafir banyosunda uzun zamandır duran bu şampuanı saçımı yıkayarak değil; lif, eşarp, taç gibi elde yıkadığım ürünlerde deterjan niyetine kullanarak bitirdim. Dev boyu yüzünden oldukça bereketliydi. Amacının dışında kullanmamdan da anlaşılacağı üzere bir daha almayı düşünmüyorum.

3- Watsons Refreshing Hand Soap: Hemen herkeste bulunan Watsons'un ünlü sıvı sabunlarının zencefil ve beyaz çay aromalı olanını ben sadece mutfakta kullandım. Normalde kremsi yapıda olan el sabunlarını daha çok seviyorum ancak bu sabunun da kokusu ve yoğunluğunu beğendim. Daha farklı bir sürü çeşidi olduğu için bu aromalısını bir süre almayı düşünmüyorum. Yerine aynı sabunların badem ve sütlüsünü almıştım. Onun yazısı da bir sonraki project pan'a.

4- Sephora Light Touch Highlighter: Sephora'nın dev indiriminden 3 adet aldığım göz altı kapatıcılarının ilkini bitirdim. Ucu fırçalı olsa da ben ayrıca bir fırça kullandım ürünü kullanırken. Yapısı ve kapatıcılık oranı güzeldi. Ancak yine de çok beklentiye girilmemesi gereken bir ürün olduğunu da not düşmeliyim. Ben her gün kullandığım ve kapatıcısız evden çıkmadığım için hızlıca bitirdim ve ikinciyi açtım bile.

5- Marks&Spencer Florentyna Body Cream: Marks&Spencer'ın bu küçük boy vücut kremi yılbaşında hediye olarak çanta içinde gelen setten çıkmıştı. Eskiden böyle küçük ürünlü setleri yıllarca kullanmaz ya bozulana ya da eskiyene kadar elimde tutardım. Project Pan'la birlikte bu ürünlere de el attım. Bu da o ürünlerden biten ilk parçaydı. Gerçi pek bişey anladığım söylenemez amahoş kokulu ve yoğunluğu hafif bir üründü. Aynı setin el kremi ve duş jeli de kullanılacaklar arasında.

6- Garnier Esas Bakım Göz Makyajı Temizleyicisi: Daha önce Garnierlove yazımda aldığıomı söylediğim göz makyaj temizleyicim, oldukça kısa bir sürede bitti. Hemen hemen hergün göz makyajı yaptığım için ürünü günlük olarak kullandım. Ancak

7- Avon Rich Moisture Glycerine Hand & Nail Cream: Avon'un hemen hemen herkeste olan el kremini ben de sonunda bitirebildim. Benimki çok fazla kullanmama -son zamanlarda çantamda taşıyordum bitiriyim diye- rağmen oldukça geç bitti. Artık tamam bitti diyip son kez sıkıyorum dedikten sonra ürünü 5 defa daha kullandım. :) Beklentileri yüksek olmayanlar için berektli ve güzel bir ürün. Hem evde sırada bekleyen el kremlerim olduğu için, hem de onlar bitince yeni kremleri denemek istediğim için bir daha almayı düşünmüyorum.

8- Avon Naturals Body Moisturising: Badem ve süt aromalı bu vücut kremini aslında sevdim. Ancak o kadar çabuk bitti ki bir anlam veremedim. Şimdi aynı ürünün lavantalısını kullandığım ve sırada bekleyen tonlarca vücut nemlendiricim olduğu için tekrar almayacağım.

9- Dettol Antibakteriyel Skincare Sıvı Sabun: Bir alana bir bedava kampanyasıyla iki adet aldığım ilk antibakteriyel el sabunum. Tabi ki kokuları normal sıvı sabunlar gibi değil, ancak ben yoğunluğunu ve verdiği temizlik hissini sevdim. Şimdi ikinci şişeyi kullanıyorum. Başka bir kampanyadan başka bir marka antibakteriyel el sabunu aldığım için şimdilik tekrar almayı düşünmüyorum. Ancak diğer markayı da denedikten sonra daha net kıyaslama yapabilirim diye düşünüyorum. Ancak kozmetik el sabunlarını bir süre kullanmayı düşünmüyorum, tercihimi antibakteriyel sabunlardan yana kullanacağım.

10- Flormar Turbo Boost x5 Dynamic Volume Mascara: Çok az bir süre kullanmama rağmen hızlıca biten bir maskara. Bendeki siyah renkliydi. Kullandıktan bir süre sonra yavaş yavaş katılaşmaya başlayan maskara, bir süre sonra tamamen katılaştı. Resmen kurudu. Bu yüzden bu rimel bitti mi bitmedi mi çok anlayamadım. Ama iyi oldu. Bir daha tabi ki almayı düşünmüyorum, hele de piyasada onlarca güzel aynı fiyata rimel varken.


10 günde iki Project Pan gerçekleştirdiğim için kendimi kutluyorum. :) Ancak yine makyaj ürünlerini bitirememişim. Dördüncü project pan'ıma ise bugün başlamış bulunuyorum. Bakalım o ne zamana tamamlanacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UA-29536253-1