12 Nisan 2012 Perşembe

projectpanlove beş

Ol-ley! Yine çok zaman geçmeden Project Pan'ımın beşincisi ile karşınızdayım. Bu sefer yine makyaj ürünü içermeyen bir Project Pan var. Bir süredir dokuz üründe kaldığı için ha gayret diyip elimdeki Sephora alışverişimden ve annemin eczanesinden aldığım tester ürünleri de kullanıp ekledim. Şimdi detaylı olarak anlatmam gerekirse;


1- Flormar Wet Wipes: Elimdeki ikinci paketi de bitirip bebak makyaj temizleme mendillerini kullanmaya başladım. Daha önce bu makyaj mendillerinin yazısını Project Pan 4'te yazdığım için uzun uzun anlatmayacağım.

2- Watsons Soft Square Puffs: Artık her bloggerın kullanmasının kural olduğu Watsons'ın klasik iki çeşit pamuğundan bir tanesi. Ben de tabi ki çok memnundum ve hemen yerine yenisini aldım. Disk şeklinde olanlara göre bu çeşidi saha yumuşak bulduğum için zevkle kullanıyorum.

3- Lux Grapes & Roses Duş Jeli: Başta misafir banyosunda duran bu üzüm ve gül özlü duş jelini ani bir kararla kendi banyoma alıp bitirmeye karar vermiştim bir süre önce. Ama ne mümkün! Ne bereketli bir ürünmüş bu anlatamam! Kullan, kullan, kullan bitmedi... Derkeeeen sonunda dibini gördüm. Kokusu fena olmasa da bir daha almayacağım. Bitmesi bu kadar uzayan ürünlere tahammül edemiyorum. Elimdekiler bitsin istiyorum ki evdeki stoklarıma sıra gelsin.

4- Dove Invisible Dry: Daha önce Project Pan 3'te de bahsetmiş olduğum ve oldukça memnun kaldığım deodorantım. Ancak ml olarak sanırım biraz az. Bunu ölçebilmek amacıyla bu sefer Nivea'nın siyah-beyaz renk karşıtı olan deodorantını aldım onu deneyeceğim.

5- Syoss Yoğun Parlaklık Saç Kremi: Meşhur Syoss serimin saç kremi bu sefer bitenler arasında. Oldukça memnun kaldığımı daha önce buradaki Watsons alışverişimi anlattığım yazım sırasında söylemiştim. Yerine yenisini koydum bile.

6- Syoss Onarıcı Terapi Saç Maskesi: Genel anlamda memnun kaldığım bir saç maskesi olmakla birlikte bu sefer yerine Rossman'daki var olan bir kampanyadan faydalanıp Gliss markalı bir saç bakım maskesi aldım. Çok olumlu veya olumsuz bir etkisini görmediğim için bu değişime gittim.

7- Avon Foot Works One Step Pedicure: Uzun bir süre önce ayak bakım seti olarak çanta içerisinde annemin Avon'dan aldığı bir setim vardı. Pedikürün ilk aşaması olarak ayaklara peeling olarak uygulanan bir ürün. İçerisindeki pütürler oldukça iri. Kullanım sonrasında durulamak gerektiği için ben duş esnasında kullandım. Memnuniyet derecem oldukça yüksekti. Ancak şimdi yerine Watsons'dan ayak peelingi aldım. Bir de onu deneyeceğim.

8- Tester'lar: Sephora alışverişi ve annemin eczanesi sponsorluğunda evde biriken tester kremleri bu Project Pan'ı bir türlü 10'a tamamlayamayınca kullanmaya karar verdim.
Bepanthol Ultra Protect Body Lotion: Çok memnun kaldığım ve uzun süre nemlendiriciliğini koruyan bir ürün olduğu için çok beğendim. Evdeki vücut losyonu, kremi stoğumu erittiğim zaman tam boyunu annemden isteyeceğim.
Biotherm Skin Vivo Serum: Yaşlanma karşıtı serum olarak geçen bu serum, nemlendiriciden önce uygulanıyor. Elbette ben uzun süre kullanma şansına sahip olmadığım için olumlu-olumsuz uzun vadeli etkileri hakkında fikir sahibi değilim.
Biotherm Skin Vivo: Gündüz ve gece olmak üzere iki ayrı çeşidini kullanama fırsatı bulduğum bu nemlendiricilerden oldukça memnun kaldım. Yapış yapış bir duygu vermeden uzun süre etkilerini korudular. Belki ileride tam boylarını almayı düşünebilirim.

9- Watsons Badem ve Sütlü El Sabunu: Daha önce ballısını kullandığım bir üründü. Severek kullandım ve bitirdim diyebilirim. Üstelik bildiğiniz gibi fiyatları da oldukça uygundu. Ancak artık el sabunlarının antibakteriyel olanlarını tercih edeceğim için tekrar almayı şimdilik düşünmüyorum. Gerçi evde bitirmem gereken bir tane Dove sıvı el sabunum var. Sıvı el sabunu stoklarımı böyle böyle eritmeyi umuyorum. Şimdilik oldukça başarılıyım. :)

10- Marks&Spencer Florentyna El ve Tırnak Kremi: El ve ayaklarım için kullanarak hızla bitirdiğim yılbaşı seti içerisinden çıkan bir üründü. Kokusu hoş olsa da kalıcılığı ve nemlendiriciliği için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.

Böylelikle toplamda bitirdiğim ürün sayısının 50 olması gerçeğiyle karşı karşıyayım. (Üstelik bir o kadar da eskidiği ve tarihi geçtiği için attıklarım var.) Oldukça memnun olduğum bir durum bu çünkü bitirdiğim ürünleri bloga yazacağımı bilmek bana ürünleri kullanma konusunda ayrı bir motivasyon sağlıyor. En kısa sürede yine bitmiş ürünlerle karşınızda olmak dileğiyle. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UA-29536253-1