30 Aralık 2012 Pazar

bershkalove iki

Bershka'nın yeni sezonundan annemle almış olduğumuz Laptop çantası ve dantelli babetlere tam anlamıyla bayıldım. 

Laptop Çantası: Çanta siyah renkte ancak içerisinde gri parlaklıklar mevcut. Üzerinde de görüldüğü gibi sarı metal bir plaka var. Malum hem şık hem de kullanışlı Laptop çantası bulmak oldukça zor. Daha önce aynı modelin rugan olanlarından bolca almış ve çok memnun kalmıştım. O yüzden bunu görünce dayanamadım. Aynı rengin Ipad kılıfı da vardı ancak ben o kadar takım çantayı bir arada kullanmayı pek tercih etmiyorum.



Dantelli Babet: Bershka'nın çok sert bulduğum babetlerine karşılık annem bu dantel babetleri hem çok rahat hem de yumuşak bulduğu için aldı. Zaten çok kısıtlı sayıda kalan numaralarından şansımıza annemin numarası kalmıştı.


Yaklaşan klasik Inditex grubu yılbaşı indirimini de merakla beklemekteyiz. (4 Ocak mıydı?) Bakalım o zamana neler kalacak mağazalarda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UA-29536253-1