30 Aralık 2012 Pazar

flormarlove iki

Yine bir Flormar alışverişiyle karşınızdayım. Sevgili satış görevlisi arkadaş üstüme (trençkot-tayt-bot üçlüsüne) manyetik yeşil oje döktüğü için alışveriş bana biraz pahalıya patlasa da "nazar" diyip geçtik. Aldıklarıma gelirsek;



Flormar Full Coverage Concealer: Aşağıda görülen Full Coverage Concealer'ın pembe alt tonlu 3 numarasını satış göervlisinin de ısrarı üzerine mağazada denedik. İyi ki de denemişiz. Hafif kremsi yapısıyla tüm göz çevresine uygulanabilen bu concealera şimdiden bayıldım.


Flormar Kaş Farı: Son zamanlarda moda olan kaş farlarını bir süredir annem beğenerek kullanıyordu. Benim kaşlarım kalın ve siyah olduğu için kullanmayı aklıma getirmemiştim ama yine mağazada uyguladıklarında sonuçtan çok memnun kaldığım için aldık. Kaş arasındaki tüm boşlukları dolduruyor, akma veya dökülme de yapmıyor. Ben EB03 numarasını tercih ettim.


Flormar Concealer Brush: Concealer uygulaması için aldığımız fırçanın tüyleri oldukça yumuşak. Likit diğer ürünlerin uygulaması için de kullanılabilirmiş, ancak ben yukarıda görülen concealer ile kullanacağım.


Flormar Deluxe Cashmere Lipstick Stylo: Son olarak da yeni çıkan Deluxe Cashmere Lipstick serisinden aldığımız 2 adet stylo var. Bir tanesi 28, diğeri de 27 numara. Hemen hemen fotoğraftaki renklere sahip. Bir tanesi oldukça koyu bir bordo, diğeri ise tam ten rengi. Yapıları ve nemlendiricilikleri mükemmel. Kalıcılıklarından da şimdilik memnunum.


Başıma gelen kazaya rağmen Flormar benim beğendiğim uygun fiyatlı kozmetik markalarından. Siz de öyle mi düşünüyorsunuz?

8 yorum:

  1. güle güle kullan rujları ben de deneyeceğim en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. mutlaka denemelisin, hem renkleri hem de yapıları çok güzel.

      Sil
  2. merhaba,
    Concealerın kapatıcılığı nasıl bir de kolay sürülebiliyor mu?

    Artı fiyatını da merak ettim internet sitelerinde 7 tl gorunuyor kiosklarında da bu fiyata mı satılıyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun kaldım, normalde bu jel yapılar kirpik diplerine toplanıyorken bu hiç öyle değil. satış görevlisi de bu concealer için illa bu fırçayı önerdi daha iyi sonuç alınıyor diye. fiyatını da %30 indirimle aldığım için tam hatırlayamıyorum ama senin dediğin fiyattan birkaç lira daha pahalıydı sanırım. O sırada üstüme dökülen ojeyi temizlemekle meşgul olduğum için tam bakmadım ne yalan söyliyelim :)

      Sil
    2. Teşekkürler cevapların için, güle güle kullanın :))

      Sil
  3. güle güle kullan rujlar cok güzel bende bloguma beklerim gelirsen cok sevinirim sevgiler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    YanıtlaSil

UA-29536253-1