24 Şubat 2012 Cuma

projectpanlove

Blog yazmaya başlamadan önce (sadece blog yazmakla ilgili hayal kurduğum zamanlar) en büyük isteklerimden bir tanesi de bir çok blogda gördüğüm "project pan"ı gerçekleştirmekti. İlk aşama için ben kendime 10 ürün sınırı koydum. Kullanıp bitirdiğim ürünlerin sayısı 10'a ulaştığı zaman bir post yapıp paylaşmayı düşünüyorum. Ve işte karşınızda ilk başarılı "project pan"im.


1- Gucci Envy Me Parfüm: Çok ama çok severek kullandığım bir parfümümdü. Bittiği için normalde üzülürdüm ancak sırada bekleyen çok fazla parfümüm var. Onlara sıra geldiği için mutluyum. Parfümün koku içeriği oldukça ilginç: yasemin, pembe biberiye, nar, ananas, pembe misk, beyaz çay, sandalağacı.

2- Avon Solutions Hyda Radiance Gece Kremi: Solutions serisinin bir çok farklı ürünü vardı ancak ben nemlendirici ve canlandırıcı özellikleri olması sebebiyle bu kremi almıştım. Memnun kalarak kullandığım bir gece kremiydi. İçeriğinde "cennet tohumu çiçeği" varmış. Bana oldukça enteresan geldi. Sırada bekleyen nemlendiricilerim olduğu için şimdilik yenisini almayı düşünmüyorum.

3- Avon Advance Techniques Intense Repair Recovery Treatman Mask: Saçlarım çok uzun olmasına rağmen saçlarıma hiç maske uygulaması yapmamıştım. Ancak annem Avon'dan bu maskeyi sipariş etmiş, ben de düzenli olarak kullandım. Çok olumlu bir değişme görmemekle beraber genel olarak memnun kaldım ancak tekrar almayacağım. Yerine Syoss'un onarıcı maskesini kullanmaya başladım.

4- Flormar Eye Make-Up Remover: Uygun fiyatlı bu göz makyaj temizleyicisinin performansından genel olarak memnun kalsam da bana fazla yağlı geldi. Bir daha almayı düşünmüyorum. Şu an yerine Garnier'in daha sonra detaylı olarak anlatacağım göz makyaj temizleyicisini kullanıyorum.

5- Sephora Icy Mint Body Lotion: Daha önce bahsettiğim büyük Sephora indiriminden aldığım bu vücut sütünün ağzında koruma bantı olmadığı için hemen kullandım. Kokusundan ve yoğunluğundan oldukça memnun kaldım ancak o kadar çabuk bitti ki anlam veremedim. Ya ben Project Pan'ıma  yetiştireyim diye bol kepçeden kullandım ya da gerçekten çabuk bitti :) Çok güzel bir indirime denk gelmezsem bir daha almam. 

6- Avon Senses Fantastic Day Body Scrub: Kullan kullan kullan kullan bitiremediğim bir peelingdi bu. Neyse ki azmettim ve başardım bitirmeyi. Hoş ancak kalıcı olmayan bir kokusu vardı (vahşi çiçek özü). Tanecikleri de oldukça küçüktü bence. Watsons'dan aldığım bir peelingi kullanmaya başlayacağım o yüzden yenisi gelmeyecek. En azından bir süre.

7- Christian Dior Addict Parfüm: Genelde gece dışarı çıkarken kullandığım, biraz ağır, 3. şişesini bitirdiğim güzel parfümüm. Parfüm stoğumu eritmek adına yenisini almayacağım ancak kendisini özleyeceğim. Bu arada içeriği: ipekağacı çiçeği, mandalina yaprağı, portakal çiçeği, bulgar gülü, vanilya viskisi, sandalağacı. 

8- Watsons Essential Toner: Watsons'ın kampanyasından aldığım makyaj temizleme toniği. Basit ve çok fazla sonuç beklenmemesi gereken bir üründü, ancak papatya özlü olması sebebiyle çok güzel kokuyordu. Aynı serinin göz makyaj temizleyicisini bitirdim. Şimdi de aynı serinin yüz makyaj temizleme sütünü kullanıyorum. Bitirir bitirmez onu da projeme dahil edeceğim. Bir daha almayı düşünmüyorum.

9- Avon Pur Blanca Perfumed Body Spray: Annemle yaptığımız yüklü Avon alışverişlerinden kalan güzel bir deodoranttı. Kokusu oldukça pamuksu ve hafif olduğu için çok severek kullandım. Ancak deodorant ve roll-on'larımda da stok eritme çabasında olduğum için bir daha almayı düşünmüyorum.

10- Watsons Cotton Buds: Ambalajına bayıldığım kulak temizleme pamukları :) Yenisini aldım bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UA-29536253-1