9 Şubat 2012 Perşembe

pullandbearlove

Ankara bugün bembeyaz. Kabak lastiklerim bu durumu pek sevmese de ben bayılıyorum. Bakalım işten eve giderken de aynı hisleri taşıyacak mıyım :) Neyse. Şimdi gelelim asıl konumuza. Pull&Bear'dan aldığım indirim ganimetlerime. En iyisi ben susayım aldıklarım konuşsun:



Mavi Chupa Chups sweatshirt: Pull&Bear'ın Chupa Chups temalı bu sweatshirtleri erkek reyonundan. Şimdiye kadar erkek reyonundan kendime hiçbir şey almamıştım. Ancak rengine bayıldığım bu sweatshirtü indirimde sezon fiyatının yarısından da aza görünce dayanamadım ve en kötü evde giyerim diyip aldım. Gerçi aldığım günden beri gayet taytların üzerine her yere giyiyorum :) Özellikle biraz bol aldım ki tam boyfriend sweatshirt olsun.



Altın rengi vintage kolye: Normalde Pull&Bear'dan aksesuvar alışverişi yapmıyorum. Seçenekleri çok az, fiyatları da biraz pahalı buluyorum. Ancak bu kolyeyi görür görmez aşık oldum. Üstelik etiketten %75 daha ucuzdu. E almasam olmazdı tabi ki.



Leoparlı bol kesim t-shirt: Alışverişi bitirip tam mağazadan çıkarken sizin de gözünüze çarpan bir şeyler olur mu? Bu t-shirt tam da o göze çarpanlardan. Hiç üşenmeyip kasaya geri dönüp aldım :)



Dünyalı uzun kolye: Evrene mesaj yollamak amaçlı aldığım bu kolyenin boyu oldukça uzun. Ancak hem minik fiyongu hem de %80 indirimi göz ardı edilemeyecek detaylar.

2 yorum:

  1. Merhabalar, sayfamda düzenlenen çekilişin bir talihliside sizsiniz, öncelikle kutlarım, benim pc de sorun olunca sizlere ulaşamadım, sanırım sizinde haberiniz yok, firma yetkilileri adres bilgilerinizi istiyor.

    demet@bastaci.net

    adresine yollayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. İletişime geçtim ve size de konu hakkında mail attım. Sevgiler.

    YanıtlaSil

UA-29536253-1