1 Mayıs 2012 Salı

gratislove iki

Blog camiası olarak bayıldığımız Gratis'e son gittiğimde yine birkaç parça birşey alarak çıktım. Aslında aklımda sadece anneme aşağıdaki çantayı almak vardı ama diğerlerini görünce dayanamadım.



The Balm Read My Lips Ruj: Daha önce yine %50 indirimden başka bir rengini aldığım ve çok memnun kaldığım rujun bu sefer de daha koyu rengini aldım. Yine %50 indirimdeydi. Özellikle ambalajlarına bayılıyorum.



Garnier BB Krem: Malum BB kremler son dönemlerin gözdesi. Ben yurtdışından alacak kadar cesaretli olmadığım için oldukça uygun bir fiyata, sevdiğim de bir marka olan Garnier'inkini bulunca aldım. Önümüzde yaz olduğu için bronzlaşma payımı da düşünerek hiç kuşkusuz Medium rengini aldım. Zaten sadece 2 renk tonu mevcut. Okuduğum tüm olumsuz eleştirilere rağmen ben genel olaral memnunum diyebilirim. Detaylı görüşlerimi kullanımdan sonra bildireceğim zaten.



Ecotools Pudra Fırçası: Daha önce şurada bahsettiğim Ecotools fırça setimin en büyük fırçası olan pudra fırçası o kadar çok kıl döktü ki, mecburen bunu aldım ben de. Her yerde okuduğum "asla kıl dökmez", "kesinlikle dökülme yapmaz" gibi yorumlara güvenerek aldığım set beni o kadar hayal kırıklığına uğrattı ki anlatamam. Lavabonun içerisine dökülen kılların fotoğrafını çekip Gratis'te çalışan kıza da gösterdim. Aylar öncesinde aldığım ürünün fişini nasıl bulacağım bilmiyorum ama kız fişle birlikte fırçayı getirmemi söyledi. Gelişmeleri burada da duyuracağım.



Vintage Hand & Body Lotion ve Shower Bath Gel seti: Çok uygun bir fiyata geldiği için resmen satıcı kıza kanarak aldığım bu seti şimdilik dekortaif amaçlı banyoma koydum. Elbet sırası gelir ve kullanılırlar diye umuyorum. Yanında hediye gelen life bayıldım.



Pumice Sponge: Renk renk pomza taşlarını görünce dayanamayıp bir anneme bir de kendime aldım. Fiyatları oldukça uygundu. Üzerinde el ve ayak için yazıyor olsa da el kullanımı için çok sertler bence.



Çiçekli Makyaj Çantası: Şurada aldığım kedili makyaj çantasının diğer rengini de anneme almış bulunmaktayım. Ben kullanırken gördmüş ve bayılmıştı. Zaten daha sonra kedili olanda da fark ettiğimiz gibi bunlar aslında makyaj değil beslenme çantasıymış ama kimin umurunda? :)

4 yorum:

  1. canım çok eğelceli şeyler hepside.ben resimlerine bakmaktan bile çok hoşlandım.inşallah sende güzel günlerde kullanırsın.rujun kutusu çok güzell bu arada.
    bnde yeni takipçinim.banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @drwilldone çok teşekkürler canım. geliyorum hemen ben de. sevgiler.

      Sil
  2. ne güzel şeyler almışsın hepsini güle güle kullan tatlımm makyaj çantana bittim

    YanıtlaSil

UA-29536253-1