13 Mayıs 2012 Pazar

h&maccessorizelove iki


Yine en büyük aşklarımdan bir tanesi olan H&M alışverişimle karşınızdayım. Bu seferki ürünlerin birçoğu yeni sezondan annemle birlikte aldığımız aksesuarlar. Bir bu kadar da kıyafet olduğunu söylemem gerek yok sanırım. Ama onlar ayrı bir postun konusu. :)



Üç kuşlu kolye: Şimdi de boynumda olan bu güzel kolyeyi beyaz gömlek ve gri hırka kombinimle birlikte kullandım. Sabahtan beri en az 3 kişi sordu kolyemi nereden aldığımı.



İkili kuşlu yüzük: Yine bayıldığım yeni sezondan iki adet yüzük. Almazsam kesin küserler diye düşündüm. İki farklı parmağıma aynı anda takmayı düşünüyorum.




Altın renkli kolye: Geçtiğimiz sezondan beri değişmeyen bir trend bu tek parça büyük kolyeler olsa gerek. Ben de uzun zamandır almak istiyor ancak karar veremiyorum. Düz bir kıyafetle veya gömlekle kombinleyeceğim günü şimdiden gözümde canlandırıyorum. Bu bayıldığım dev kolye yeni sezondan.



İkili küpe: Anlaşılıyor ki bu sene dore, lame ve geometrik desenden vazgeçemeyeceğiz. Günlük kullanım için ben de bu iki minik küpeyi aldım. Her kıyafete yakışacak bu tür parçalara bayılıyorum.




Altın rengi ring toka: Daha önce nasıl olmuş da bu tokayı görmemişim dedim kendime ve hemen attım sepete. Saçlarımı çok sık atkuyruğu yapıyorum ve her kıyafete uygun şık toka bulmakta zorlanıyorum. Bu sebeple genelde düz siyah tokaları çengelli tokamın üstüne kullanıyorum. Ancak bu tokayı görür görmez bayıldım. 2. gidişimde yedeiğini de aldım




Gözlük: 2 gün önce gittiğim Gordion H&M'e çoktan yaz gelmiş meğer de haberim yokmuş. Son kalan bu tortoise çerçeveli büyük gözlükleri görür görmez bayıldım. Hemen aldım ve kullanmaya başladım tabi ki.

8 yorum:

  1. Takılarına bayıldım ama en çokda kuşlu kolyeni sewdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, ben de seviyorum tek sorunu biraz daha kısa olmalıymış ama o kadar kusur da olur :)

      Sil
  2. Hepsine bayıldım, tam benlik her bir parça güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Huuuv bayıldım hepsine güle güle kullan :) blogun çok güzelmiş,görüşmek üzere..
    www.nzlsyn.blogspot.com
    *.*

    YanıtlaSil
  4. ben de geldim:)))))takibe de aldım, blogun güzelmiş, hele fotoğraflarına bayıldım.şu takıları görüp de bayılmamak olmaz zaten.Kolyen eminim üzerinde daha güzel duruyordur.Sağlıcakla kullan hepsini.Keşke buralarda da bir H&M olsa da gitsek:))))
    sevgilerimle, bana da beklerim!
    http://benozlemsahsenbizzatkendim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldinnn! çok teşekkürler güzel yorumların için. ben de hemen geliyorum. sevgiler.

      Sil

UA-29536253-1