1 Mayıs 2012 Salı

stradivariuslove

Bershka - Pull&Bear - Stradivarius üçlemesi içerisinde tasarım beğenisi açısından tercihim her zaman Stradivarius olur. Özellikle çantalarına her zaman bayılırım.



Parlak altı derili çanta: Uygun fiyatlı bu çantayı günlük kullanım için aldım. Genelde işe ve okula giderken içerisinde defter, Ipad, kalemler, makyaj çantasını koyabileceğim büyük çantalar kullanmayı seviyorum. Bu sebeple bu fiyata kaçmaz diye düşünerek aldığım bir çanta.




Kırmızı deri çanta: Annem bayıldığı için bana hediye olarak aldığı fermuar detaylı bu deri kırmızıyı ben de çok beğendim. Özellikle kahverengi ve kırmızı uyumuna bayıldım. Bu arada fark ettim ki, sayısız çantam arasındaki ilk kırmızı çantam :)



Deri fiyonk toka: Hem deri hem fiyonk hem de zımba bir araya gelince, üstüne indirim olunca, başka bir kızın elinde son tokayı görüp tokayla vedalaşmaya hazırlanırken kızın tokayı bırakması bir araya gelince ne oluyor? Evet, evet bildiniz. O toka artık benim oluyor :)



Mint yeşili cüzdan: Favori parçam yeni sezondan annemin almış olduğu bu cüzdan tabi ki. Hem rengi hem de büyüklüğü tam istediğim şekilde bir cüzdan bulmanın keyfini çıkarıyorum şimdilerde. Hemen eski cüzdanımı kaldırdım ve yenisine geçiş yaptım. İyi ki de almış annem. Aynısının açık pembesi ve kremi de vardı ama hem herşeyim pembe olduğu için, hem de sezonun favori rengi olduğu için ben tercihimi mintten yana kullandım. Almayı düşünenler için de söyleyeyim boyutu oldukça büyük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UA-29536253-1