6 Mayıs 2012 Pazar

flormarlove

Gordion Alışveriş Merkezi'ndeki Flormar mağazası çok küçüktü. Şimdilerde yan dükkanı da alarak dükkanı iki katına çıkartmışlar. Çok ferahlamış ve güzelleşmiş. Çok sevdiğim satış görevlilerinin de etkisiyle annemle birlikte iyi bir alışveriş yaptık. Aldığımız tüm ürünler şeker gibi ve tam yaza uygun. Üstüne birkaç hediye de verilince hem annemin hem de benim çok memnun kaldığımız bir alışveriş oldu.


Flormar Pretty Lip Gloss: Tam şeker pembesi olan bu lip glossları çok severek kullanıyorum. Rengi P806. Altına ruj sürmeden de kolaylıkla kullanılabilecek bir lip gloss.
Flormar True Color Glossy Splash: Bu lip gloss belirli bir tutarın üzerinde alışveriş yapınca hediye edildi hem ben nude tonunu da çok sevdim. Rengi 10.


Flormar Pretty Ojeler: Yeni çıkan bu minik ojeler çok hoşuma gitti. Hiçbir zaman oje bitiremeyen benim gibiler için boyutları ideal. Fiyatları da kendileri gibi minik. Renkleri ise tam şeker renklerinde. Çok fazla renk seçeneği olmasa da ben tam istediğim tonları buldum. Renkeri sırasıyla 25, 22 ve 16.


Flormar Rotating Maskara: Pille çalışan bu maskarayı ilk defa gördüğümde oldukça şaşırmıştım. Açıkçası çok işe yarayacağını da düşünmemiştim ancak yanılmışım. Kullandıktan sonraki fikirlerimi detaylı olarak belirteceğim. Bu arada ben aldığım zaman yanında göz makyaj temizleyicisi de hediyeydi, belirtmeden geçmeyeyim.


Flormar Supershine Lip Glosses: Günlük kullanım için renk renk aldığım bu glosslardan oldukça memnunum. Kimi zaman ruja bile gerek olmadan kullanıyorum. Renk seçenekleri oldukça fazla, fiyatları da uygun. Özellikle simsiz olanları gün içerisinde severek kullanıyorum. Renkler sırasıyla: 119, M02, 103, M11.


Flormar Nail Enamel Dryer: Flormar'ın meşhur oje kurutucu spreyi. Project Pan'ımda detaylı olarak bahsedeceğim kendisinden.
Flormar Clean Care Make-up Wet Wipes: Daha önceki Project Pan'larımda zaten bahsetmiştim bu mendillerden, bir daha almayacaktım kendilerini ancak hediye olunca olmaz istemem demedim. :) Ne de olsa bir şekilde kullanıyorum diyerek aldım.


Flormar Supermatte Lipstick: Nude ruj diye annemin başının etini uzun süredir yiyordum. Artık benden bıkmış olacak ki şahin gözleriyle bu ruju görür görmez "Alıyoruz!" dedi. E emir büyük yerden olunca ben de reddemedim. :)


Flormar Matte Terracota Eye Shadow: İlk defa terracota bir ürün kullanan ben bu üründen o kadar çok memnun kaldım ki neden daha önce keşfetmedim diye de üzüldüm. Far bazı gibi kaş altımdan göz pınarıma kadar geniş bir alana sürdüğüm bu farı Avon'un far fırçası ile kolaylıkla uygulayabiliyorum. Gerçi satış görevlisi kız parmak ile de uygulayabileceğimi söyledi ancak ben fırçalarımla mutluyum. Bu arada benimkinin rengi M108.
Flormar Matte Mono Eye Shadow: Günlük kullanımda toprak ve nude tonlar dışında far sürmeyi sevmiyorum. O sebeple çok severek aldığım bir renk oldu. Yapısı biraz tozlu olsa da gün içerisinde birikme yapmadığı için severek kullanıyorum. Rengi M06.


Flormar Eye Make-up Remover: Bu makyaj temizleysicinden de daha önce şurada bahsetmiş ve bir daha almayacağımı söylemiştim. Maskara alınca hediye geldi kendisi. Artık bir şekilde kullanırım yine. :)


Flormar Illuminating Primer Make-up Base: Aslında makyajdan önce yüzüme bir şey sürme adetim yok. Ancak bu yeni çıkan makyaj bazını çalışan kız o kadar överek anlattı ki denemekten bir zarar çıkmaz diye düşündüm. Yapısı nemlendirici şeklinde. Daha sonra detaylı olarak ürünü anlatacağım için şimdilik bu kadar tutuyorum.


Makyaj Çantası: Siyahı bana, kahverengisi ise anneme hediye yılan derisi makyaj çantaları oldukça geniş ve kaliteli. Çanta dolabımda yer aldı kendileri şimdilik.


Söz konusu alışveriş olunca dayanamıyor olmamın genetik olduğunun resmi bu fotoğraftır. Bir bu kadar da annemin aldığı ve çoktan kullanmaya başladığı ürün var. Görüldüğü gibi çok güzel bir alışverişti Flormar alışverişimiz. :)

1 yorum:

UA-29536253-1